مهندس عبدالخالق جعفری – مدیر دفتر
· برنامه ریزی و نظارت بر اجرای دستورالعمل ارزیابی عملکرد در سطوح دستگاه، واحد، مدیران، کارکنان
· همکاری و هماهنگی با شورای تحول اداری دانشگاه و کمیته های مرتبط با ارزیابی عملکرد
· تهیه، تنظیم و نظارت بر برنامه های بازرسی مستمر، دوره ای و یا موردی از واحدهای ستادی و شهرستانی اعم از بهداشت، درمان، آموزش، پژوهش، پشتیبانی و . . .
· تهیه گزارش از نتایج بازرسی ها و اقدام برای اصلاح و ارائه گزارش به رئیس دانشگاه و وزارت متبوع
· نظارت و برنامه ریزی برای دریافت شکایات مردمی و مراجعین واحدهای مختلف دانشگاه از طریق مراجع درون سازمانی و برون سازمانی
· جمع بندی نتایج شکایات واصله و ارائه پاسخ منطقی به شاکیان و مراجع ذیربط
· سایر وظایفی که از لحاظ ماهیت با وظایف این دفتر مناسبت و سنخیت دارد و از طرف ریاست محترم دانشگاه ابلاغ می گردد
سید عیسی مرتضوی – کارشناس ارزیابی عملکرد و کمیته های مرتبط
· هماهنگی با کارشناسان جهت تدوین شاخص های اختصاصی و عمومی معاونت ها و مدیریت ها
· هماهنگی بابت کمیته های ارتقاء سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع، مالی و بیماران خاص
· بازرسی از واحدهای مختلف پیرو شکایات دریافتی
· سایر امور محوله از سوی مدیر واحد
مرضیه بشارتی – مسئول دفتر
· دریافت گزارشات تلفنی
· پاسخگویی به مراجعین حضوری
· جمع بندی گزارشات و ارائه به مدیریت
· سایر امور محوله از سوی مدیر واحد
میترا کریمی – کارشناس ارزیابی عملکرد
· پیگیری امور ارزیابی عملکرد کلیه کارکنان دانشگاه با توجه به شاخص های اختصاصی و عمومی مورد نظر دستگاه
· جمع بندی نتایج ارزیابی عملکرد کارکنان واحدهای دانشگاه
· جمع بندی و ارائه نتایج ارزیابی عملکرد کارکنان به مدیریت
· سایر امور محوله از سوی مدیر واحد
محترم زارع – کارشناس امور بازرسی
· تدوین برنامه های بازرسی اعم از دوره ای و موردی
· پیگیری نتایج بازرسی های به عمل آمده از واحدهای مختلف درمانی، آموزشی، بهداشتی، پژوهشی، پشتیبانی و . . .
· جمع بندی نتایج بازدیدها و ارائه به مدیریت
· سایر امور محوله از سوی مدیر واحد